Richfarmersonroute.reismee.nl

op de boot

Jaja,

Vandaag aangekomen op Madeira, Funchal. Waren hier al eerder maar na 8 dagen op zee is het al gauw goed! Het laatste hotel in Tampa is prima bevallen, vooral veel aan de pool liggen, Eric beetje ziekjes en CenP kwamen zaterdagavond ook nog langs voor wat drank. Zondag beetje gedoe om bij de cruiseterminal te komen maar aangemonsterd op de Vision of the Seas wat een identiek ship is aan het schip waarmee we jaren geleden vanuit Seattle de Alaska tour hebben gemaakt, sjek Joeri toen je zo'n gezellig 14 jarig kereltje was. Er is beeldmateriaal beschikbaar voor de liefhebber. Geen ouwe koeien uit de sloot........ Ntg? Joyce herkende deze boot ook nog van de eerdere transatlantische overtochten waar ik helaas (?!) niet bij was.

Na Tampa de dag erop naar Key-West waar we nog warme herinneringen hebben aan de vistocht bij de Keys waar ik van de 5 uur precies 4.55 uur zeeziek ben geweest, remember Voswijkjes? Na Key-West, foto most Soutern Point en Key Lime Pie, 8 dagen op zee. Drukdrukdruk met nix doen. Beetje gymen, ontbijten, ff in de zon, lunsjen, weer in de zon, ijs, nog meer zon en dan rennen naar je hut om te doesjen en naar het diner. Dan nog showtje of movie en de dag is weer voorbij. Daarnaast 11 keer Annie gezien en 7 keer Grease wat er emotioneel behoorlijk inhakt. Komt ook nog dat we 6 uur tijdverschil moeten overbruggen dus regelmatig is het opeens van 10 uur 11 uur en dan is de pan compleet en komen we tijd tekort. Enniewee, morgen zee, donderdag Gibraltar, vrijdag Malaga, zaterdag op zee, zondag stappen we af in Barcelona, vliegen we gelijk terug naar Schiphol, zijn we weer thuis na 7 weken van huis te zijn geweest en gaan we jullie weer vervelen met onze aanwezigheid. Onze speciale dank gaat uit naar Captain Liz die na 4 dagen koers 090 en 4 dagen koers 070 te hebben gevaren ons hier op de kade heeft gekregen, well done! Toch ff non-stop 4.000 nautic miles afgelegd...

Toedelssss

Eric

Alie en Jan

Goh wat weer een belevenissen! Jullie zullen straks echt moeten bijkomen als je weer thuis bent. Nou scheelt het wel dat er zo te zien aan de foto's maar een mannetje of 20 aan boord was,, geen ruzie op dek en zo!
groetjes en geniet nog even van het laatste stukje en van de apenrots

Broermans

Ik had die films ook gezien maar ik snapte ze wel in 1 keer!!!
Hier nog alles kits dus als jullie een beetje bijgekomen zijn, ik schat half juli, kunnen we afspreken en gelijk mijn verjaardag maar meenemen.
Veel plezier nog en ga jullie zien!
Broermans

Bianca

Povedorie wat gaat de tijd snel! Nou, dobber nog maar een paar dagen rond en kom dan weer lekker naar huis : ) xxx

J.Oosterbaan

Zo zien en beleven jullie nog eens wat. Ook wij genoten
Weer van onze speciale journalist. We wensen jullie
Nog een verdere goede reis. Laat even weten hoe laat jullie aankomen en met welke vlucht. Met ons alles oke.
Groeten en liefs Ma Pa