Richfarmersonroute.reismee.nl

Yes! We are going to San Francisco........

Hallootjes,

Hier het eerste berichtje over onze reis naar USA because 'Joeri – and we - will go to the USA'.

Na een voorbereidingstijd van zo'n kleine 2 jaar is het bijna zo ver. Vanaf najaar 2013 eerst geprobeerd om in Australië, Nieuw Zeeland of Curaçao een stageadres te vinden op een luchthaven is het nu gelukt. Joeri gaat 20 weken werken bij California Airways in Hayward (vlak bij San Francisco). Hij heeft hier in oktober vorig jaar zelf een gesprek gehad met de eigenaar.

Wil je een kijkje nemen op de website: http://www.california-airways.com/AeroCamp.html

De afgelopen weken waren nog wel erg spannend, omdat in eerste instantie het visum voor de 20 weekse stage was afgewezen. Eindelijk vandaag een afspraak mogen maken op het Amerikaanse consulaat en het sein 'go' gekregen. Nu nog wachten (max. 3 werkdagen na vandaag) op zijn paspoort dus als je meetelt betekent dit dat we vanaf vrijdag kunnen vliegen......

Voor de zekerheid zijn we van de zaterdag uit gegaan dus direct onze tickets vastgezet voor vertrek 7 maart.Eric en ik komen met de cruiseboot vanaf Florida naar Barcelonaterug op 26 april en Joeri per vliegtuig op 12 augustus.

Inmiddels aan ons actielijstje begonnen, sportschool opgezegd, auto uit wegenbelasting en verzekering, belasting ingevuld, tandartscontrole, nee-nee-sticker op de brievenbus, hond ingeënt, buren ingelicht, hond uitbesteed, vriezer leeg etc. etc. Eric is al sinds vorige week woensdag vrij, Joeri werkt deze week nog wat bij NYPizza en ik werk morgen nog een dagje vanuit huis.

Het plan is dat Eric en ik een aantal dagen in Hayward blijven en Joeri op weg helpen met de huisvesting en een auto. Wij verwachten volgende week donderdag verder te gaan en wel naar Hawaii (vliegen vanaf San Francisco) en daar gaan eilandhoppen. Hoe lang we daar blijven weten we nu nog niet. Verdere plannen maken we gaandeweg.

Iedereen alvast bedankt voor het lezen.

Reis je mee, laat af en toe dan een berichtje achter op deze site.

X Joyce

bianca.sw@upcmail.nl

Goed nieuws! Heel veel plezier! We gaan met jullie meeeeeeee xxx

Manuelle.oosterbaan@gmail.com

He, he, eindelijk "groen" licht!!!????

Succes nog met de laatste voorbereidingen.

Britt

Wat een geweldige ervaring, Heeeeeel veel plezier! X

Willy

Fijn dat het nu rond is! Ook fijn dat we "mee" mogen genieten.

Monique

Ik ga jullie volgen hoor! Veel plezier!

Sylvia

We zijn benieuwd naar jullie avonturen! Succes.

Ma en Pa

We hebben het goeie nieuws gelezen, zittende om 9 uur aan het ontbijt op ons zonnige balkon met uitzicht op strand en zee in Monte Gordo. Fijn dat het nu bijna zover is. We wensen jullie alle drie een prettige tijd in Amerika en voor Joeri een goeie stage periode.
Liefs Ma Pa

Zuslief

Pffffffff geweldig

Roelie

Heel veel plezier en Joeri succes.
En allemaal weer veilig en gezond terug komen.

Lotte

Heel cool wat jullie gaan doen!
Ik ga jullie zeker volgen en wie weet ga ik de reis wel een keer na doen! Dus tips zijn zeker welkom als jullie terug zijn.
Veel plezier!
Lotte