Richfarmersonroute.reismee.nl

Van 101 naar route 66

Dramatische taferelen!

Waar was. Ik gebleven? Maandag via Santa Barbara richting LA en Long Beach waar we Joeri op het vliegtuig naar Oakland hebben gezet en we hem pas weer medio augustus op Schiphol zien. Wij zijn verder gereden naar San Bernadino voor de eerste stop aan de route 66, het wigwam hotel. Erg grappig!

Dinsdag begonnen met een bezoek aan de eerste McDonalds wat nu een museum is, dat was een licht tegenvaller..... Kben erg gehecht geraakt aan de frapu java-chip. Dan echt route 66 rijden maar niemand weet waar die weg eigenlijk ligt. Lijkt of wij er meer interesse in hebben dan de gemiddelde Amerikaan. Duzzzz omrijden, keren, zoeken pffffffff. Veel te veel Kms gemaakt maar tenslotte bij de AAA (ANWB) terecht gekomen en die wisten e.e.a. na wat zoekwerk boven water te krijgen. Gereden naar Laughlin waar Joyce een hotel kamer heeft geboekt voor 20 euro. Tis een soort net niet mini Las Vegas waar in de casino's de hotel prijzen erg laag zijn. Wel grappig strand aan de rivier. Dan anderhalf uur naar, daaristieweer, Las Vegas, kunnen het niet laten waar we 2 dagen rust pakken, Joyce beetje ziek. Donderdag ruhetag bij het prachtige zwembad van ons hotel, wel 's avonds de strip af uiteraard. Vrijdag (vandaag) hebben we een topdag Route 66 meegemaakt, leuke dorpjes, kleurrijke motels, tankstations en meer. Cruisen door de Mojave woestijn over Route 66 met bijpassende muziek van the Eagels of Zac Brown. Top!. De temperatuur die we ooit geklokt hebben op 96 F is vandaag behoorlijk teruggelopen naar zojuist in downtown Flagstaff naar, let op , 46 F, -32:9x5 maakt een behaaglijke krappe 8 graden C. Dat moet rap beter!

Komende dagen verder op de Route66 en dan naar Dallas om de plek te bekijken waar JFK aan zijn eind is gekomen. Dan naar ons favoriete nicht waar we haar nieuwe optrek gaan bekijken en Margerita's gaan drinken, intimi kennen dit kunstje.

Hoe het verder afloopt lees je in een volgend verslag.

Lator.

Alie en Jan

Tja, kaarten maken zijn ze niet zo goed in daar, oud nieuws. En maar klagen over "those gas prices", terwijl het bloody cheap is. Ze krijgen een rolling als ze hier naar de pomp moeten!
Vegas blijft een circus, elke keer weer. Onze Canadese vrienden die volgende week hierheen komen, wonen er 's winters (soort van overwinteren); kan me er niks bij voorstellen.
Geniet van het landschap en het wisselende weer en rijd voorzichtig

Ellen

Mooie trip! Ik geniet mee.

Monique

Dat strandje van dat goedkope hotelletje ziet er erg leuk uit, om jaloers op te worden. Maar die temperatuur is giga gezakt. Hopelijk snel weer beter. En Joyce hopelijk ook weer helemaal beter. Veel genieten verder.

Broermans

Hey Broerlief, Schrijf jij tegenwoordig dit soort aardige stukjes? Voor het mooie weer moet je toch echt bij ons zijn! Behaaglijke paasdagen!
Broermans

Lotte

Rijkeboer,
kom maar snel terug! Ik denk dat er op Schiphol veel meer te beleven is dan daar... ziet er zo vervelend uit allemaal.....
Doe je best om er nog maar wat van te maken! ;)
Joyce, Veel plezier!!!! Geniet ervan!
Lotte

Bianca

Hier een trage Paashaas die er toch echt van geniet om jullie te volgen! Maar de paaseitjes moesten ook even op hè.