Richfarmersonroute.reismee.nl

van de boot, laatste vlucht naar huis

Pffff,

Ja Funchal, wat zullen we drvan zeggen. Altijd leuk en prima te lopen vanaf de boot. Lekker weer en nog wat zaakjes te regelen waarvoor we internet nodig hadden en dat is bij de Mac goed gelukt. Nog een paar uurtjes op het dek in de zon.

Gibraltar, wat zullen we drvan zeggen. Gelopen door het autovrije centrum en met de kabelbaan de berg op en aapjes kijken. Besloten om naar beneden te lopen wat ons fijn spierpijn heeft opgeleverd, Niet handig want ik was net het hardlopen aan het opbouwen en daar is abrupt een einde aan gekomen. Malaga, altijd leuk en bekend. Even internetten met fatsoenlijke koffie want de koffie hier aan boord is drama. Daarom ook naar de Nespresso winkel gegaan. Bijtijds naar de boot om een paar uurtjes zon te pakken maar het weer deze middag viel tegen. Afsluitend een zeedag met mooi weer als voorbereiding op wat ons te wachten staat op onze nationale trots. Na precies 50 dagen, 6 huurauto's, 7 x in het vliegtuig en een transatlantische cruise, zit het erop. Zo'n lange break is goed bevallen en voor herhaling vatbaar. Eens kijken hoe ze daar op Schiphol op reageren. Vanavond Texas ophalen en onze badkamer bewonderen die tijdens onze break volledig is gerestaureerd.

Laterszzzz,

Eric

Alie en Jan

we gaan jullie missen!
Welkom thuis ...

Bianca

Hoop dat de nationale trots ook weer gauw goed bevalt! Welcome home!!! xxx